Témou epizódy sú kľúčové partnerstvá v podnikaní a vysvetlenie nelogickej rovnice 1+1=3, ktorá definuje moje vnímanie spolupráce. Ďalej rozprávam príbeh o bratstve v podnikaní i živote – poukazujem na dôležitosť budovania kvalitných vzťahov. 

 

Následne prerámovovávam vnímania vzťahu s kľúčovými partnermi a dávam do pozornosti marketingovú výzvu 8/51/21. Čaká na vás aj ukážka dizajnovania siedmej časti biznis modelu udržateľnej značky na prípadovej štúdii. 

 

Otázky k tejto epizóde:

Ako vnímate spoluprácu vy?

Čo by skutočne potešilo vášho biznis partnera? 

Ako viete vyjadriť úctu a poďakovať?

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Úvodné slovo

1:13 Kľúčové partnerstvá

6:43 Príbeh zo života

9:57 Zarámovanie alebo prerámovanie 

12:44 Marketingová výzva 8/51/21

12:44 Prvý krok výzvy

14:26 Dizajnovanie biznis modelu

17:34 Ďalšie kroky a zhrnutie

 

🃏 Povedzte mi ČO a ja vám poviem AKO a PREČO. Ak s vami rezonuje niečo z môjho podcastu, poďme sa porozprávať o možnostiach zdokonalenia zákazníckej skúsenosti. Dohodnite si so mnou 1:1 konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/ 

 

NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU

🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138 

🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7 

🎵 Google: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkLnBvZGJlYW4uY29tL21hcmtldGluZ292eWthbmFsL2ZlZWQueG1s 

📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com 

 

SOCIÁLNE SIETE

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

 

🃏Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected] alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk 

#spolupraca #klucovepartnerstva #1plus1sarovna3 #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #podcast #marketingovykanal #marketingovavyzva #podnikanie #marketingovastrategia #marketingovyplan #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #customerexperience #udrzatelnaznacka #udrzatelnymarketing #biznismodel #marketingovavyzva