Dnešnou témou sú zákazníci vašej značky. Schválne, skutočne ich poznáte? Alebo sa len domnievate, že ich poznáte? Odpoveď nájdete v tejto epizóde podcastu Marketingový Kanál.
🃏 Predstavím vám biznis model udržateľnej značky, vysvetlím, čo to je a ako sa postupuje pri jeho vytváraní. Načrtnem jeho prvú časť, ktorou sú zákazníci a fanúšikovia. Porozprávam o domnienkach, dátach v Google Analytics a dám vám 3 kľúčové otázky. Pridám jedno marketingové cvičenie a šablónu biznis modelu na stiahnutie.
KAPITOLY EPIZÓDY
00:11 Úvod
00:53 Spoiler epizódy
01:38 Zvučka
02:10 Pojem značka
07:23 Biznis model udržateľnej značky
14:34 Časť I. – Zákazníci a fanúšikovia
15:12 Čítanie úryvku z knihy o domnienkach
20:24 Spoiler čítania a Google Analytics
27:53 3 kľúčové otázky
28:58 Marketingové cvičenie
30:19 Zhrnutie epizódy
32:44 Získanie šablóny biznis modelu
33:58 Mesidž na záver
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138
🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7
📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com
OBSAH NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/marketingovy-kanal
👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
🃏Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected] alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk
🃏 Povedzte mi ČO a ja vám poviem AKO a PREČO. Ak s vami rezonuje niečo z môjho podcastu, poďme sa porozprávať o možnostiach zdokonalenia nákupnej cesty vášho zákazníka a vytvoriť biznis model. Dohodnite si so mnou 1:1 konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/
#spokojnyzakaznik #cestazakaznika #zakaznickypixel #biznismodel #udrzatelnaznacka #udrzatelnymarketing #canvas #marketing #marketingovypodcast #branding #digitalmarketing #podnikanie #dizajnovemyslenie #marketingovykanal #marketingovastrategia #marketingovyplan