Dnešnou témou sú zákazníci vašej značky. Schválne, skutočne ich poznáte? Alebo sa len domnievate, že ich poznáte? Odpoveď nájdete v tejto epizóde podcastu Marketingový Kanál.

 

🃏 Predstavím vám biznis model udržateľnej značky, vysvetlím, čo to je a ako sa postupuje pri jeho vytváraní. Načrtnem jeho prvú časť, ktorou sú zákazníci a fanúšikovia. Porozprávam o domnienkach, dátach v Google Analytics a dám vám 3 kľúčové otázky. Pridám jedno marketingové cvičenie a šablónu biznis modelu na stiahnutie.

 

KAPITOLY EPIZÓDY

00:11 Úvod

00:53 Spoiler epizódy

01:38 Zvučka

02:10 Pojem značka

07:23 Biznis model udržateľnej značky

14:34 Časť I. – Zákazníci a fanúšikovia

15:12 Čítanie úryvku z knihy o domnienkach

20:24 Spoiler čítania a Google Analytics

27:53 3 kľúčové otázky

28:58 Marketingové cvičenie

30:19 Zhrnutie epizódy

32:44 Získanie šablóny biznis modelu

33:58 Mesidž na záver

 

NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU

🎬 YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

🎧 Apple: https://podcasts.apple.com/us/podcast/marketingový-kanál/id1593068138 

🎙 Spotify: https://open.spotify.com/show/7cZ3BThh3lCAlK2u9M1cD7 

🎵 Google: https://www.google.com/podcasts?feed=aHR0cHM6Ly9mZWVkLnBvZGJlYW4uY29tL21hcmtldGluZ292eWthbmFsL2ZlZWQueG1s 

📢 RSS: https://marketingovykanal.podbean.com 

 

OBSAH NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/marketingovy-kanal 

👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

 

🃏Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected] alebo kliknite na web https://www.marketingovykanal.sk 

🃏 Povedzte mi ČO a ja vám poviem AKO a PREČO. Ak s vami rezonuje niečo z môjho podcastu, poďme sa porozprávať o možnostiach zdokonalenia nákupnej cesty vášho zákazníka a vytvoriť biznis model. Dohodnite si so mnou 1:1 konzultáciu na https://calendly.com/lukas-franko/ 

 

#spokojnyzakaznik #cestazakaznika #zakaznickypixel #biznismodel #udrzatelnaznacka #udrzatelnymarketing #canvas #marketing #marketingovypodcast #branding #digitalmarketing #podnikanie #dizajnovemyslenie #marketingovykanal #marketingovastrategia #marketingovyplan