V jedenástej epizóde uvažujem o téme dobrovoľníctva a o podnikaní s presahom. Sociálne aktivity sú deviatou časťou biznis modelu udržateľnej značky. V príbehu porozprávam o jednej z mojich dobrovoľníckych aktivít a o spolupráci s JA Slovensko (jaslovensko.sk). Zarámujem dobrovoľníctvo v kontexte podnikania a prerámujem uhol pohľadu. Následne predstavím marketingovú výzvu, ktorá dopĺňa tematické uvažovanie. A ako obvykle, načrtnem prvý krok.
💬 Porozprávajme sa o možnostiach marketingu, procesoch, biznise, stratégii, či mapovaní a dizajnovaní cesty zákazníka. Prvú rundu v podobe 30min. konzultácie platím ja. Termín si rezervujete na calendly.com/lukas-franko/.
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe marketingovykanal.sk a digitalnynomad.xyz
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvod
0:35 Zarámovanie témy
1:13 Kreatívny vhľad
5:00 Príbeh
11:53 Prerámovanie pohľadu
12:56 Marketingová výzva 11/2/22
13:24 Prvý krok
14:04 Ďalšie kroky a zhrnutie
SOCIÁLNE SIETE
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
👤 LinkedIn (Lukáš Franko): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
—-more—-
#podcast #marketingovykanal #dobrovolnictvo #podnikaniespresahom #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #strategy #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie