Značka barefoot-ovej obuvi Be Lenka vznikla z potreby zakladateľa Juraja Fehervariho pohodlne a zdravo obúvať svoju rodinku. Aj vďaka skúsenostiam z iných projektov perfektne trafili dieru na trhu a po 4 rokoch fungovania sa Be Lenka dostala na parádne čísla – v roku 2021 dosiahli 7 mil. EUR obratu, 1 mil. EUR zisku a poslali neskutočných 100 000 párov obuvi do 60 krajín sveta. Čo sa pri tom naučili, akú majú stratégiu na jednotlivých trhoch a čo chystajú na najbližšie obdobie, porozprávali Juraj Fehervari (CEO) a Peter Brezani (CMO). Užite si rozhovor nabitý užitočnými informáciami a číslami!
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.