V trinástej epizóde uvažujem o Paretovom princípe a vzorci 20/80 v marketingu i podnikaní. V príbehu porozprávam o Vilfredovi Paretovi a úspechoch, ktoré som dosiahol vďaka princípu. Zarámujem vzorec 20/80 v kontexte podnikania a prerámujem uhol pohľadu. Následne predstavím marketingovú výzvu, ktorá dopĺňa úvahu. A ako obvykle, načrtnem prvý krok.
💬 Porozprávajme sa o možnostiach marketingu, procesoch, stratégii, či mapovaní a dizajnovaní cesty zákazníka. Prvú rundu v podobe 30min. konzultácie platím ja. Termín si rezervujte na https://calendly.com/lukas-franko/.
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk a https://digitalnynomad.xyz
NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvod
0:33 Zarámovanie témy
1:19 Kreatívny vhľad
3:08 Paretov princíp 20/80
5:18 Čítanie z knihy
9:43 Príbeh
13:45 Prerámovanie pohľadu
14:44 Marketingová výzva 13/4/22
15:09 Prvý krok
15:56 Ďalšie kroky a zhrnutie
SOCIÁLNE SIETE
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
👤 LinkedIn (osobný): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/
#podcast #marketingovykanal #paretovprincip #paretovopravidlo #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie #onlinemarketingstrategy