V pätnástej epizóde sa zamýšľam nad rozdielom medzi opakovaným nákupom a lojalitou. Leitmotívom úvahy je otázka: Ako vnímam lojalitu? V príbehu porozprávam o značke Apple a dôvode lojálnosti k produktom a službám tejto značky. Zarámujem význam slova lojalita a prerámujem uhol pohľadu na opakovaný nákup. Následne predstavím marketingovú výzvu, ktorá dopĺňa úvahu. A ako obvykle, načrtnem prvý krok.

 

💬 Porozprávajme sa o možnostiach vášho marketingu, procesoch, stratégii, či mapovaní a dizajnovaní cesty zákazníka. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk a https://digitalnynomad.xyz  

 

NOVÁ EPIZÓDA KAŽDÚ STREDU

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Otázky

0:32 Úvaha 

7:04 Príbeh

9:46 Prerámovanie

10:55 Výzva 15/6/22

11:12 Prvý krok

11:35 Ďalšie kroky

 

SOCIÁLNE SIETE

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn (Lukáš): https://www.linkedin.com/in/lukas-franko/ 

 

#podcast #marketingovykanal #lojalita #opakovanynakup #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #brand #biznis #spokojnyzakaznik #dizajnovemyslenie #onlinemarketingstrategy