Zaujímajú vás pojmy ako konkurencieschopnosť, cenotvorba, distribúcia, či ako konzistentne budovať značku a zároveň vedome riadiť svoju firmu? V našom rozhovore vám poradia autorky marketingového vzdelávacieho podcastu LEVOSPHERE – Marketing v praxi a originálnej metodológie „Biznis Marketingová Stratégia“. Doteraz pomohli už desiatkam klientov, medzi ktorých patria napríklad značky ako Dedoles, Noezon, Stock, Kávoholik, Robel, Biela Perla, Innocent, Žilinská Univerzita, Gentle Day či Divas.

👩🏼 NAĎA KACERA – Marketingová strategička a podcasterka, ktorá stojí za uvedením značiek ako Monster, Cappy či Römerquelle v našom regióne. Má skúsenosti s manažovaním komplexných reklamných kampaní, s vyvojom nových produktov aj s repositioningom značiek.

👩🏽 ANKA SABOLOVÁ – Počas svojej marketingovej praxe viedla česko-slovenský tím marketérov, podieľala sa na uvedení značiek na trh ako Coca-Cola Zero, Bonaqua, ochutené vodky Nicolaus či Demänovka.

Prehľadné spracovanie všetkých doterajších rozhovorov nájdete na našom Expandeco blogu. Ďakujeme za vašu priazeň.