Najdrahšia predvolebná kampaň v histórii. Strany minuli na svoju prezentáciu už 15 miliónov eur.
Podľa údajom Transparency International má zatiaľ najviac výdavkov PS/Spolu, po nich Smer, OĽaNO a SaS.
Aký má efekt kampaň jednotlivých strán a čím sa tieto predvolebné týždne líšili od tých predchádzajúcich. Jana Maťková sa rozprávala so zástupcom šéfredaktorky denníka Sme Jakubom Filom.
Podporte Dobré ráno
- Podcast Dobré ráno vzniká vďaka práci našich kolegov, reportérov a editorov v denníku SME. Ak chcete podporiť hľadanie faktov a pravdy, najľahšie to urobíte kúpou predplatného SME na sme.sk/podcast.
- Teraz nás môžete podporiť aj kúpou podcastového hrnčeka s digitálnym predplatným. Pre tých, ktorí už majú predplatné, ale chcú iba hrnček, máme aj hrnček bez predplatného. Na adrese sme.sk/hrnceky nájdete celú ponuku.