V epizóde sa zamýšľam nad uznaním a teda čo pre mňa ako podnikateľa znamená uznanie. Leitmotívom je otázka: Ako vnímam uznanie? V úvode zarámujem význam slova, následne rozoberiem súvislosti a prerámujem uhol pohľadu. V závere predstavím marketingovú výzvu a načrtnem prvý krok.
Paretov princíp 20/80 v marketingu a podnikaní | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.13 dostupná na: https://youtu.be/1FSezcK_O0M
💬 Ak chcete expertný pohľad na váš marketing, cestu zákazníka, procesy, stratégiu – dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.
⚙️ Rozoberiem nákupné správanie na fázy a procesy z môjho pohľadu. Vytvorím biznis model nákupnej cesty s prototypom cesty zákazníka. Poskladám mapu cesty zákazníka – ucelený obraz o nákupnom správaní.
📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk.
VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH
🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal
🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK
🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh
🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal
SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH
👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/
👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/
▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA
KAPITOLY EPIZÓDY
0:00 Úvod
1:45 O uznaní
9:09 Prerámovanie
9:53 Výzva 23/14/22
10:12 Prvý krok
10:41 Ďalšie kroky
#podcast #marketingovykanal #uznanie #podnikanie #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #cx #onlinemarketingstrategy #customerjourney #marketingvsego