V epizóde sa zamýšľam nad uznaním a teda čo pre mňa ako podnikateľa znamená uznanie.  Leitmotívom je otázka: Ako vnímam uznanie? V úvode zarámujem význam slova, následne rozoberiem súvislosti a prerámujem uhol pohľadu. V závere predstavím marketingovú výzvu a načrtnem prvý krok.

 

Paretov princíp 20/80 v marketingu a podnikaní | Marketing vs. Ego podnikateľa | ep.13 dostupná na: https://youtu.be/1FSezcK_O0M 

 

💬 Ak chcete expertný pohľad na váš marketing, cestu zákazníka, procesy, stratégiu – dohodnite si so mnou hovor a preberieme možnosti. Viac na https://calendly.com/lukas-franko/.

 

⚙️ Rozoberiem nákupné správanie na fázy a procesy z môjho pohľadu. Vytvorím biznis model nákupnej cesty s prototypom cesty zákazníka. Poskladám mapu cesty zákazníka – ucelený obraz o nákupnom správaní.

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk

 

VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

 

SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Úvod

1:45 O uznaní

9:09 Prerámovanie

9:53 Výzva 23/14/22

10:12 Prvý krok

10:41 Ďalšie kroky

#podcast #marketingovykanal #uznanie #podnikanie #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #cx #onlinemarketingstrategy #customerjourney #marketingvsego