Chceš zistiť, prečo nedokončili zákazníci nákup? Ako efektívne využiť recenzie v marketingu? Aké neistoty majú zákazníci pri online nakupovaní a ako ich môžeš odbúrať? Ako ich účinne presvedčíš, aby si po skúšobnej dobe predplatili službu? Ako motivovať a vzbudiť správne emócie v komunikácii, aby splnili to, čo chceš ?
To všetko sa dozvieš v našej PORADNI Marketingové digiTALKy!
Naším hosťom je Matej Šucha, ktorý založil a vedie konzultačnú spoločnosť MINDWORX.
Matej pomáha firmám porozumieť psychológii zákazníkov a využívať poznatky z behaviorálnej ekonómie v marketingu a predaji. Medzi jeho klientov patria napríklad Dôvera, Denník N či Slovenské elektrárne. Stojí tiež za vznikom projektu InsideBE.com. Globálna platforma, ktorá spája expertov z celého sveta. Jej cieľom je učiť marketérov využívať účinné poznatky zo zákazníckej psychológie v praxi.