Chceš zistiť, ako využiť marketingové dáta na prijatie správnych rozhodnutí? Ako kvalitne vyhodnotiť úspešnosť kampane či návštevnosť webu? Ako sa ťa dotkla zmena v cookies? Chceš vedieť, ako zbytočne neprichádzať o dáta? Prečo by si mal naskočiť na Google Analytics 4? Aké nástroje ti pomôžu s efektívnou prácou s dátami?

To všetko sa dozvieš v našej PORADNI Marketingové digiTALKy! 

Naším hosťom je Júlia Micháleková, ktorá je spolumajiteľkou a riaditeľkou agentúry DASE.

V agentúre sa Júlia so svojím tímom venuje výhradne digitálnej a webovej analytike, prevažne pre zahraničných klientov. Ich služby využili značky ako ZSE, HB Reavis či Union. Pred DASE pôsobila 8 rokov v agentúre Visibility, ktorú aj 3 roky viedla. Skúsenosti zbierala aj na strane klienta v Tatra banke a popri práci sa aktívne venuje prednášaniu a individuálnemu mentoringu.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/