Róbert Klučka je country manager pre Fenix Outdoor. Zaujíma sa o multibrandovú distribúciu vrátane najudržateľnejšej outdoorovej značky Fjällräven. 

V 182. epizóde sa dozviete:

  • prečo nemajú vlastné e-shopy a podporujú retail, 
  • aké značky patria medzi sesterské firmy, 
  • pri akej príležitosti vznikla značka Fjällräven,
  • ako zo stanu vznikla kvalitná značková bunda,
  • ako vnímajú slovenskí zákazníci značkové produkty,
  • na akom princípe funguje marketingový plán, 
  • čo musí spĺňať obchodník keď chce predávať značku Fjällräven,
  • prečo je pri vývoji produktu dôležitý udržateľný dizajn, 
  • vďaka čomu je značka Fjällräven pravidelne oceňovaná, 
  • aké podujatia pre zákazníkov organizuje značka Fjällräven. 

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Dvojtýždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.

Support the show