❧ Obsah
02:02 – Médiá píšu o vysokých výkyvoch cien kryptomien. Je nervozita na mieste?
03:29 – Klesá význam kryptomien?
05:15 – Platba kryptom vs. prevod na fiat menu.
07:24 – Médiá píšu väčšinou o kolísaní cien kryptomien. Je tento záujem relevantný?
08:07 – Ceny energií rastú. Oplatí sa dnes ťažiť?
10:15 – Diskusia o využívaní odpadového tepla pri ťažbe.
13:43 – Kde sa dnes oplatí ťažiť kryptomeny?
14:47 – Aktuálna téma: Terra (Luna). Binance ju ešte v apríli propagoval ako „stabilný coin“, aktuálne je takmer bezcenná. Čo na to hovoríte?
16:43 – Čo má spoločné Terra (Luna) a digitálne euro? Čo môže hroziť digitálnemu euru? Dá sa Luna a digitálne euro porovnávať? Ako využívať kryptomeny? 27:58 – Ako môžem identifikovať podvodnú alebo rizikovú kryptomenu? Ako sa môže zorientovať začiatočník?
34:07 – Prečo pred Terra (Luna) nikto nevaroval, keď bolo známe, že je rizikový shitcoin?
35:37 – Prečo je Ethereum z 90 % podvod?
37:56 – Zosilnia regulácie? Sú regulácie efektívne? Prečo sú požiadavky regulátorov nelogické?
40:41 – Veľmi si dávajte pozor, aké informácie zverejňujete! Prečo na burzách nezverejňovať identitu? Na čo používať burzy?
43:42 – Koľko času potrebuje laik, aby prestal byť laikom?
44:11 – Budú kryptomeny svoj vplyv ešte posilňovať? Na čo by sme si mali dať pozor?
46:44 – Čo je u Bitcoinu „druhá vrstva“?
49:18 – Môžu burzy ako Binance niečo urobiť lepšie?
50:25 – Máme v kryptosvete za vytvorenie a krach kryptomeny – podvod – koho potrestať?
52:18 – Má každá kryptomena matematický funkčný model?
54:00 – Prečo nikto neupozornil (vlády, médiá, kryptofanatici) na Terra (Luna), keď ľudia v brandži vedeli, že ide o podvod? Kde sú problémy vo vzdelávaní úradníkov a byrokratov? K čomu povedú úradnícke rozhodnutia na základe zlých informácií?

✅ Hostia: Tomáš Kiebel, Kryptoplatby, Andrej Cabaj správce bitcoinovej skupiny na FB, admin Hydranode, Radoslav Valko ze Sophistic Pro Finance. Moderuje: Jiří Šcobák.
✅ Webinár sa realizoval vo FB skupine Fórum Zlatá minca
YouTube kanál Zlatej mince
✅ Zlatá minca na LinkedInu