Chceš vedieť, prečo by mala byť tvoja značka na TikTok-u a ako nastaviť úspešnú stratégiu pre budovanie brandu? V čom sa odlišuje TikTok od iných sociálnych médií? Ako funguje algoritmus TikTok-u a koľko a aké hashtagy použiť v popise videa? Čo ti pomôže vytvoriť virálny trend a zahltiť tým celý TikTok? 

To všetko sa dozvieš v našej PORADNI Marketingové digiTALKy!

Našou hosťkou je Barbora Jozefíková, ktorá aktuálne pôsobí ako Head of Digital v agentúre Respect APP.

Barbora v rámci agentúry Respect APP zodpovedná za webové projekty, sociálne médiá a digitálne stratégie, vrátane new media. Medzi jej najpopulárnejšie a aktuálne najoceňovanejšie práce patrí známy TikTok účet Kaufland Slovensko. Svoju know-how odovzdáva aj menej komerčným projektom, ako sú digitálne kampane pre neziskovú organizáciu – Úsmev ako dar, OOCR Malé Karpaty či PR literárny festival Novotvar. 

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/