Zdá sa, že najväčší problém je niekde medzi volantom a sedačkou.
Experimenty totiž ukazujú, že keby sme jazdu na diaľnici všetci nechali na adaptívne tempomaty, zápch by bolo menej, šetrili by sme benzín a bolo by menej nehôd.
Do toho sa stále objavujú správy, ako vodiči nevedia poriadne využívať stredový pruh a špekuluje sa dokonca aj nad tým, že by sa mohli zmeniť maximálne rýchlosti v obci aj na diaľniciach.
Čo sa to teda deje na našich cestách, ako to tam vyzerá a ako by sa to dalo rýchlo a relatívne bezbolestne zlepšiť?
Tomáš Prokopčák sa rozpráva s Michaelom Kasardom.
Podcast Dobré ráno vzniká vďaka práci našich kolegov, reportérov a editorov v denníku SME. Ak chcete podporiť hľadanie faktov a pravdy, najľahšie to urobíte kúpou predplatného SME na sme.sk/podcast