WWW – to sú tri písmená, ktorými sa začína príbeh každej značky na internete. World wide web (www) je distribuovaný hypertextový internetový informačný systém. Tento systém umožňuje univerzálny prístup k širokému portfóliu dokumentov, ktoré obsahujú odkazy na iné miestne alebo vzdialené dokumenty. Za skratkou www sa skrýva Tim Berners-Lee, ktorý vytvoril základy pre World Wide Web ešte v roku 1990.

Ako veľmi je pre značky dôležitý názov domény a písmenká, ktoré nasledujú za www? Treba sa už pri tvorbe mena pre značku zamýšľať nad tým, ako bude vyzerať jej doména? A prečo môže byť skvelý názov firmy bez voľnej domény tým najdrahším rozhodnutím vznikajúcej spoločnosti?

Aj na to odpovedala v epizóde podcastu Mirka Pastierová, spolumajiteľka a spoluzakladateľka GoBigname. Mirka aktuálne pôsobí aj ako odborná asistentka na Filozofickej fakulte UK, kde učí aj o témach spojených so SEO a marketingom. Je autorkou viac ako 60 publikácií a prednáša o brandingu a namingu na konferenciách a workshopoch pre podnikateľov.

Diskusiu moderuje Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing v boutique content marketing house Content agency (www.contentagency.sk). Content marketing od A po Zet sú diskusie so slovenskými odborníkmi z rôznych oblastí, ktorých spája láska k tvorbe obsahu.