Efektívne prepojenie skladu a eshopu je dôležité pre celkový zákaznícky zážitok. Zákazník chce mať tovar čo najrýchlejšie a najpohodlnejšie pri sebe, no veľká časť celého procesu pre neho zostáva neviditeľná. Preto sa pozrieme na to, ako si s týmto procesom poradili v najväčšom slovenskom kníhkupectve Martinus.

Martinus sa koncom minulého roka presťahoval do nového skladu. A upgrade nastal aj na úrovni softvéru. Ako sa takýto skladový systém vyvíja, čo musí spĺňať a ako obstál počas Vianoc, porozpráva Senior developer Samuel Szabo z Martinusu.

Samo už 5. rok pomáha v Martinuse spájať ľudí s knihami. Najmä programovaním ucelených procesov na centrále – od logistiky až po účtovníctvo, čo plynule vyústilo z predošlých skúseností z prevádzkovania eshopu či logistickej služby fulfillmentu. Aktuálne si vychutnáva prehľadný a udržateľný codebase v PHP a zbožňuje PR reviews (písať aj dostávať).

⚡ V diskusii so Samuelom Szabom sa dozviete:

– Ako pôvodne sklad fungoval?
– Prečo sa rozhodli ísť cestou vlastného systému?
– Ako vývoj v Martinuse prebiehal?
– Na akých technológiách je skladový systém postavený?

Diskusiu moderuje Fero Volár, ktorý je Head of Server products vo Websupporte a píše blog alian.info.

Websupport Tech Talks sú diskusie s expertmi o témach ako cloud, vývoj aplikácií a webov, backend, DevOps, bezpečnosť, vzdelávanie v tímoch a open-source.