V lete minulého roka presiahol TikTok miliardu užívateľov. Našu pozornosť v rámci podcastov si opodstatnene zaslúži – aj kvôli tomu, že nejedna značka uvažuje, či spolupracovať s tvorcami obsahu na TikToku. Nie sú si ale istí, pochybujú, či ich obsah na TikToku dokáže zaujať.

Michal Totka, z Tiktoku známy aj ako “Mikél”, sa s nami podelil o svoje skúsenosti na TikToku. https://www.tiktok.com/@michaltotka

V diskusii s Michalom Totkom sa dozviete:
– Aké sú prognózy TikToku pre rok 2022?
– Aké témy rezonujú na TikToku?
– Ako je to na TikToku s hejtermi?
– Ktoré značky to na TikToku vedia?
– Tipy, aký obsah dokáže na TikToku zaujať a prečo?

Diskusiu moderuje Jana Malaga, ktorá je špecialistkou na obsahový marketing a influencer marketing v boutique content marketing house Content agency www.contentagency.sk.

Content marketing od A po Zet sú diskusie so slovenskými odborníkmi z rôznych marketingových oblastí, ktorých spája láska k tvorbe obsahu.