Mikuláš Hanes je vedúci kvalitatívneho výskumu v NMS Slovakia. Špecializuje sa na politický výskum, sprevádza respondentov diskusiou, analyzuje a hľadá vzorce správania.  

V 188. epizóde sa dozviete:

  • aké sú výhody využitia platformy,
  • v čom je online fórum užitočné pri budovaní biznisu, 
  • ako dlho môže trvať diskusia pri zbere informácií,
  • aké informácie je možné zistiť pre klienta,
  • aká vzorka ľudí je potrebná aby bol výskum spoľahlivý,
  • aké formy výskumu poskytuje platforma pre svojich klientov,
  • aká je veľkosť databázy výskumnej vzorky, 
  • na čo slúžia denníčky a čo je ich výhodou, 
  • aké sú úlohy moderátora v kvalitatívnom výskume,
  • čo všekto sa dá zistiť o respondentovi vo výskume, 
  • ako v praxi prebieha jednotlivé získavanie informácií, 
  • na čo slúžil výskum pre politickú stranu počas volieb, 
  • aké metódy sú najvhodnejšie pri zbere dát. 

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Dvojtýždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.

Support the show