Od rebrandingu Dexfinity prešlo už vyše 1,5 roka a za ten čas sa firma výrazne posunula a rozšírila portfólio služieb. Okrem výkonnostného marketingu vedia v Dexfinity pomôcť už aj s brandingom a vďaka fúzii s Aštary Brothers po novom aj s retenciou, loyalitnými systémami, finančným plánovaním a personalizáciou. O tom, prečo prichádza k fúzii a čo táto transakcia prinesie e-commerce klientom, sa náš Michal porozprával s Paľom Adamčákom (CEO Dexfinity) a Jankom Aštarym (Co-founder Aštary Brothers).
V rozhovore sa dozviete:
00:55 Ako prebiehal celý proces rebrandingu a repozicioningu? Ako to vnímal trh a klienti?
03:09 Čo v rámci B2B marketingu Dexfinity funguje najlepšie?
07:32 Ako sa vyvíja focus Dexfinity z pohľadu služieb v čase a ktoré služby sú aktuálne kľúčové z pohľadu biznisu?
08:46 Kto je ideálna cieľová skupina pre Dexfinity?
11:30 V čom je prístup odmeňovania iný od ostatných agentúr a ako funguje?
15:22 Od čoho sa success-fee model odvíja?
17:08 Čo je to projekt Aštary Brothers, aké služby ponúka a kde spája sily s Dexfinity?
23:33 Tento rok je v e-commerce veľmi náročný, aké konkrétne nástroje, postupy sa aktuálne používajú pre zlepšenie retencie a profitability?
28:29 Ako náročné je vybudovať základné nastavenie BI a reportingu?
34:13 Ako zvládajú klienti „ochladenie“ na trhu, aké konkrétne opatrenia prijímajú?
39:19 Aké dáta má Dexfinity k dispozícii ako jediná agentúra v SR, ktorá je Google partnerom pre export?
41:20 Čo by mali robiť e-shopy, ktoré nie sú v najlepšej kondícii, aké konkrétne kroky?
48:20 Aká je dlhodobá vízia Dexfinity v horizonte 3-5 rokov?
Viac o proexportných službách Dexfinity pre e-commerce sa dozviete na: https://www.dexfinity.com
Tip 1: Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.
Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy.
Tip 3: Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.
Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.