❓Viete ako rýchlo a dobre sa na vašom webe, mobilnej aplikácii alebo e-shope orientujú návštevníci? Či vedia bezproblémovo dokončiť napríklad objednávku? Toto je úloha pre používateľský zážitok, alebo user experience (UX).

O tom ako môžu programátori a analytici zlepšovať používateľský zážitok pomocou testovania softvéru, ako teraz prebieha user research a aká je budúcnosť s umelou inteligenciou príde porozprávať Eduard Kuric.

Eduard Kuric je vedúcim oddelenia výskumu UX a zakladateľom UXtweak.

Má osobné skúsenosti s návrhom inovatívnych nástrojov na výskum UX a dlhoročné skúsenosti s návrhom, realizáciou a vyhodnotením používateľských štúdií aj s použitím technológie na zaznamenávanie pohľadu.

Ed je tiež výskumníkom a lektorom na Slovenskej technickej univerzite v Bratislave so skúsenosťami v oblastiach modelovanie používateľov, interakcia človek-počítač, inteligentné používateľské rozhrania, a strojové učenie.

💥V diskusii s Eduardom Kuricom sa dozviete:

– Čo je používateľský zážitok a prečo je dôležitý?
– Ako začať s výskumom a testovaním?
– Ako si nastaviť očakávania a metriky?
– Aké UX chyby sa pravidelne opakujú?
– Kde sú limity strojového učenia pri UX?
– Ako na automatizáciu testovania UX?

Diskusiu moderuje Fero Volár, ktorý je Head of Server products vo Websupporte a píše blog alian.info.

Websupport Tech Talks sú diskusie s expertmi o témach ako cloud, vývoj aplikácií a webov, backend, DevOps, bezpečnosť, vzdelávanie v tímoch a open-source.