E-shop INSPIO s originálnymi domácimi dekoráciami pôsobí už na viac ako dvadsiatich trhoch Európy. Napriek tomu, že v ich segmente to nie je celkom jednoduché, majú miliónové obraty a neustále rastú. CEO spoločnosti, Slávka Kollárová, nám porozprávala, aké to je riadiť obchod na toľkých zahraničných trhoch.

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:17 Ako sa darí segmentu „home decor“ v roku 2022?
  • 03:19 Akým spôsobom Slávka sleduje konkurenciu?
  • 05:02 Podľa čoho sa dá orientovať v pozíciách na trhu?
  • 08:33 V ktorej krajine sa e-shopu INSPIO najviac darí?
  • 09:11 Prečo sa INSPIO rozhodlo pre vlastnú výrobu?
  • 12:41 V čom im výroba vlastných produktov najviac pomáha?
  • 15:50 Ako sa starajú o zákazníkov a marketing na toľkých rôznych trhoch?
  • 22:15 Uvažovali niekedy nad externým investorom?
  • 24:09 Vysvetlenie: Aký je význam Business Intelligence?
  • 30:28 Využíva INSPIO marketplaces?
  • 34:06 Prečo Slávka zvykne zverejňovať interné dáta z firmy?