Odlíšiť sa so svojím e-shopom v silnom konkurenčnom prostredí, aké máme na Slovensku alebo v Čechách, nie je jednoduché. Nestačí kráčať iba vychodenými cestičkami. Musíte robiť niečo, čo nerobí nikto iný. Musíte svoj e-shop vedieť predať aj sami. Ako na to? Poradíme vám v prvej časti nášho nového formátu „Mudrovačka“.
Dozviete sa:
- 00:57 Ako by mal e-shop predávať sám seba?
- 03:30 Ponúknite konkrétnym značkám „balíček“ s pridanou hodnotou.
- 07:02 Čo je zaujímavá pridaná hodnota a čo za ňu môžete získať?
- 10:06 Ako osloviť správnych ľudí z konkrétnych značiek a spoločností?
- 15:04 Ktoré značky by ste si mali získať ako prvé?
- 16:40 Zhrnutie na záver