Jakub Žilinčan je viceprezidentom pre globálny marketing v spoločnosti Berlin Brands Group, ktorá sa zastrešuje niekoľko európskych značiek na európskom trhu. V tomto rozhovore nám prezradil, o čo všetko sa BBG vlastne stará, ako robí marketing, ako funguje, čo sa im podarilo, ale aj to, čo možno celkom nevyšlo.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:28 Čo znamená, že v BBG tvoria, budujú, kupujú a škálujú značky z celého sveta?
- 02:58 Na čo sa BBG zameriava v tomto roku a v týchto mesiacoch?
- 04:40 Ktorá z ich vyše 40 značiek je najsilnejšia a ako vyvíjajú produkty?
- 06:15 Ako riešia akvizície veľkých značiek?
- 09:25 Akým spôsobom BBG distribuuje svoje značky?
- 11:57 Ako im funguje predaj cez Amazon?
- 16:16 Ktorý trh je pre nich na globálnej úrovni najúspešnejší?
- 18:49 Aké brandové kampane im fungovali najlepšie?
- 20:08 Prečo majú práve v Nemecku najviac značkových e-shopov?
- 21:40 Ako sa rieši logistika pri 5000 objednávkach denne?
- 25:21 Koľko investujú do brandingu a performance marketingu?
- 27:52 Ako dopadla ich televízna kampaň „Ein, zwei, Klarstein“?
- 29:40 Ako využíva BBG YouTube Brand Lift na meranie povedomia o značke?
- 33:46 Ako pracuje tím Berlin Brands Group?
- 36:06 Aké pamätné faily vyrobili?
- 38:37 Kde by mali slovenské a české e-shopy expandovať v budúcnosti?