V tomto dieli magazínu Ecommerce Bridge sme sa opäť rozprávali s Ľubošom Ďurovičom, CMO (Chief Marketing Officer) v spoločnosti Hyperia. Tentokrát sme sa ho opýtali na fungovanie, riadenie a marketing konkrétnych výkonnostných projektov tejto žilinskej firmy po celom svete.
V rozhovore sa dozviete:
- 02:01 O aké konkrétne projekty ide?
- 04:10 V ktorej krajine sa im najviac darí a prečo?
- 07:33 Na základe čoho vymýšľajú nové projekty?
- 09:38 Ako sa tvorí stratégia a rozpočet pre konkrétny trh?
- 12:20 Prečo sa v niektorých krajinách príliš neangažujú?
- 13:25 Čo všetko patrí do počiatočných nákladov pre každý trh?
- 15:39 Ako dopadla televízna kampaň pre Kimbino?
- 19:52 Podľa čoho si stanovujú KPIs?
- 23:23 Koľko nových trhov ročne dokážu otvoriť?
- 25:14 Ako riešia dennú agendu zamestnancov?
- 27:21 Z čoho získavajú najväčší traffic na jednotlivých trhoch?
- 31:32 Ako pristupujú k optimalizácii kampaní?
- 33:29 Aký podiel má display reklama dnes a aká bude budúcnosť?