Ľuboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinskej firme Hyperia. V spoločnosti pôsobí už takmer od jej začiatkov a do súčasnej pozície sa dostal postupne. V tomto rozhovore nám porozprával, ako funguje nábor, riadenie aj odmeňovanie 30-členného marketingového tímu a ako sa špecializujú ľudia na rôzne projekty.
V rozhovore sa dozviete:
- 01:50 Koľko projektov Hyperia v súčasnosti má a koľko ľudí na nich pracuje?
- 02:49 Ako sa staval a rozrastal marketingový tím Hyperie?
- 05:20 V akom momente sa rieši nábor ľudí na nové projekty?
- 07:01 Akým spôsobom vychovávajú kvalitných zamestnancov?
- 08:31 Je sídlo firmy v Žiline výhodou alebo nevýhodou?
- 10:00 Majú v tíme aj anglicky hovoriacich kolegov?
- 11:56 Ako robia nábor a či už niekedy prijali vyslovene nesprávneho človeka?
- 16:12 Aké KPI a motivačné odmeny majú nastavené pre výkonnostné projekty?
- 17:25 Narážajú niekedy pri zahraničných trhoch na kultúrne rozdiely?
- 19:14 Akými budgetmi disponujú jednotliví tímlídri pre platy externistov?
- 20:56 Čo by Ľuboš jednoznačne odporučil delegovať a čo naopak nie?
- 23:41 Môže dlhodobá práca „remote“ priniesť nejaké negatíva?
- 25:38 Robia niektorí ľudia súčasne aj na viacerých projektoch?
- 29:33 Ako bude vyzerať Hyperia o tri roky? Koľko nových ľudí ešte pribudne?
- 31:15 Prečo a ako sa oplatí skúšať rôznych ľudí na konkrétnych pozíciách?
- 32:43 Ako by malo fungovať zaúčanie nového človeka?