Ján Pazdúr, riaditeľ mimoriadne známeho a obľúbeného eshopu s nábytkom Nabbi.sk, nám porozprával o tom, prečo sa pred štyrmi rokmi rozhodol ísť práve do tohto segmentu, čo sú hlavné úskalia v tomto biznise a ako sa im podarilo dosiahnuť obrat okolo 3 miliónov eur.

V rozhovore sa dozviete:

01:02 Prečo sa Ján rozhodol práve pre eshop s nábytkom?

02:56 Bolo to náhodné alebo pocitové rozhodnutie?

05:09 Čo je na predaji nábytku najťažšie?

06:46 Bol prvým krokom nákup tovaru?

07:49 Aké veľké sklady má nabbi.sk v súčasnosti?

10:43 Koľko denných objednávok vytvára aktuálny 3-miliónový obrat?

12:13 Do akých čísel to môže vyrásť v roku 2021?

13:14 Ktorý kvartál top sezónou v tomto segmente?

15:34 Čo v tejto brandži funguje v marketingu najlepšie?

18:19 Ako funguje výroba, propagácia a predaj vlastných produktov?

21:29 Kto sú najväčší konkurenti nabbi.sk na trhu?

23:02 Čo je najťažšie pre začínajúceho predajcu nábytku?

24:17 Aký kapitál potrebujete na rozbehnutie takéhoto podnikania?

27:34 Prečo prišiel v roku 2017 rebranding z „MyInterier.sk“ na „Nabbi.sk“?

31:20 Čo všetko bolo potrebné urobiť po zmene značky?

32:36 Aký bol prínos rebrandingu?

33:18 Ako vyzerajú plány na expandovanie do zahraničia?

34:38 Čo bude pri expanzii najťažšie a najdôležitejšie?

36:49 Ako často ľudia vracajú tovar?