Ján Pazdúr, riaditeľ mimoriadne známeho a obľúbeného eshopu s nábytkom Nabbi.sk, nám porozprával o tom, prečo sa pred štyrmi rokmi rozhodol ísť práve do tohto segmentu, čo sú hlavné úskalia v tomto biznise a ako sa im podarilo dosiahnuť obrat okolo 3 miliónov eur.
V rozhovore sa dozviete:
01:02 Prečo sa Ján rozhodol práve pre eshop s nábytkom?
02:56 Bolo to náhodné alebo pocitové rozhodnutie?
05:09 Čo je na predaji nábytku najťažšie?
06:46 Bol prvým krokom nákup tovaru?
07:49 Aké veľké sklady má nabbi.sk v súčasnosti?
10:43 Koľko denných objednávok vytvára aktuálny 3-miliónový obrat?
12:13 Do akých čísel to môže vyrásť v roku 2021?
13:14 Ktorý kvartál top sezónou v tomto segmente?
15:34 Čo v tejto brandži funguje v marketingu najlepšie?
18:19 Ako funguje výroba, propagácia a predaj vlastných produktov?
21:29 Kto sú najväčší konkurenti nabbi.sk na trhu?
23:02 Čo je najťažšie pre začínajúceho predajcu nábytku?
24:17 Aký kapitál potrebujete na rozbehnutie takéhoto podnikania?
27:34 Prečo prišiel v roku 2017 rebranding z „MyInterier.sk“ na „Nabbi.sk“?
31:20 Čo všetko bolo potrebné urobiť po zmene značky?
32:36 Aký bol prínos rebrandingu?
33:18 Ako vyzerajú plány na expandovanie do zahraničia?
34:38 Čo bude pri expanzii najťažšie a najdôležitejšie?
36:49 Ako často ľudia vracajú tovar?