Martin Pichlík je SEO konzultantom v agentúre eVisions, ktorá pripravuje celkom nový nástroj s názvom KeyWord Eater, ktorý má slúžiť pre SEO automatizáciu. V rozhovore nám porozprával, prečo má automatizácia v tejto oblasti význam, aké sú jej prínosy pre analytikov a s čím všetkým dokáže pomôcť aj majiteľom eshopov.

V rozhovore sa dozviete:

01:09 O čom je v súčasnosti automatizácia SEO?
02:03 Prečo nie sú už existujúce nástroje dostatočnou automatizáciou?
03:42 Ako by mal k tomu pristupovať tvorca eshopu?
06:02 Martinove odporúčania nástrojov pre majiteľov eshopu.
09:49 Čo by sa v rámci SEO mohlo a malo automatizovať, ale často sa na to zabúda?
11:59 Čo je to „Content Gap“ analýza?
13:43 Aké sú najčastejšie zistenia „Content Gap“ analýzy?
15:15 Dá sa nejakým spôsobom automatizovať aj linkbuilding?
16:37 Ako sa dá pracovať s dátami z Marketing Minera napr. v Gmaile?
18:07 Čo je to „Link Intersect“ analýza?
22:08 Čo v rámci obsahu sa dá dnes automatizovať?
24:15 Ako sa dajú pripraviť texty pre SEO automatizáciu?