V rozhovore sa dozviete:

  • 00:57 Koľko hier Power Play Studio má a koľko zarába tá najväčšia?
  • 02:00 Dokážete zbohatnúť vydaním jedinej hry?
  • 03:46 Aké sú nosné reklamné systémy využívané pri online hrách?
  • 05:31 Prečo sa tak často využívajú Facebook, Google a automatická reklama?
  • 09:01 Do akej miery sa v tomto biznise využíva AB testovanie?
  • 11:58 Čo je to „Lifetime Value“ a ako to v praxi funguje s platiacimi zákazníkmi (hráčmi)?
  • 15:17 Čo všetko si môžu hráči v hre kúpiť, ak majú záujem?
  • 16:25 Zaručia vám poplatky v hre lepšie výsledky alebo rýchlejší progres?
  • 17:38 Ako funguje reklama priamo v hrách?
  • 21:43 Mohli by sa rovnaké reklamné systémy uplatniť aj pri eshopoch?
  • 22:43 Na akom princípe funguje v online hrách crosspromo?
  • 24:02 Akým spôsobom sa odhaduje potenciál pripravovanej hry?
  • 28:39 V akých krajinách majú hry z dielne Power Play Studio najväčší úspech?
  • 30:37 Aké hry plánuje štúdio vydať v najbližšom období?