V druhej časti rozhovoru s Martinom Majlingom, šéfom UX Desing vo FlowBakery, bol hlavnou témou redizajn e-shopov a všetky jeho úskalia. Martin vysvetlil, čo všetko predchádza objednávke redizajnu aj to, čoho si musí byť klient vedomý. Prezradil tiež najčastejšie chyby, ktoré na základe svojich skúseností vidí na weboch rôznych e-shopov. Dá sa povedať, že ide o komplexný návod ako správne redizajnovať.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:23 Čo býva u klientov hlavným podnetom na redizajn svojho webu?
- 01:14 Ako si vybrať správne štúdio pre UX?
- 02:10 Na čo by si mal dať laik najväčší pozor pri využívaní služieb agentúry?
- 04:22 Ako by mali na začiatku vyzerať požiadavky alebo zadanie klienta?
- 06:03 Čo nasleduje ďalej? Aké kroky je potrebné urobiť na úvod?
- 08:13 Je možné zmerať dôsledok vizuálnej zmeny na konkrétnom webe?
- 10:58 Aké sú možnosti ďalšej spolupráce po samotnej implementácii redizajnu?
- 13:31 Akú úlohu by mali zohrávať konkrétne časti alebo podstránky e-shopu?
- 16:23 Kde sa skrývajú hlavné body úrazu na webe?
- 17:57 Aké sú príklady najčastejších chýb na e-shopoch?
- 19:54 Čo je dobré v rámci možností odbúrať z bežných balíčkových riešení na webe?
- 20:55 Čím môžeme zákazníkovi zlepšiť zážitok z e-shopu už po zakúpení tovaru?
- 23:27 Aké sú Martinove odporúčania pre B2B predaj tovarov a služieb?
- 25:17 Oplatí sa vytvárať rozšírený obsah napr. ku špecifikácii ponúkaných produktom?