Andrea Podstrelencová dlhé roky pôsobila ako HR riaditeľka vo veľkých korporáciách. Vlani sa však rozhodla vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a vydať sa novou vlastnou cestou. Dnes je CEO nového cyklistického e-shopu Holokolo a v rozhovore nám porozprávala o tom, aké boli jej kroky z korporátu k vlastnému biznisu, čo všetko to obnáša a na čo sa treba v začiatkoch s e-shopom zamerať. Jej skúsenosti stoja za to.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:35 Ako sa Andrea dostala od korporátnej kariéry k tomu, že si otvorí vlastný e-shop?
- 02:44 Čo boli jej prvé kroky?
- 05:11 Čo všetko a akým spôsobom sa začiatočník musí naučiť?
- 07:32 Môže človek rozbehnúť e-shop aj sám alebo je nutné poskladať tím ľudí už na začiatku?
- 10:33 Aké sú hlavné plány spoločnosti Holokolo?
- 12:10 Čo všetko je potrebné vedieť a zariadiť pri vstupe na nový zahraničný trh?
- 13:53 Ako si zostaviť marketingový plán na celý rok?
- 16:26 Ako si vybrať správne riešenie pre svoj e-shop?
- 19:46 Čo robiť so zložitejšími produktmi a akým spôsobom ich podporiť?
- 21:10 Kde všade promovať a využívať reklamné blogy?
- 23:19 Zhrnutie. Ako začať a prečo je kľúčové vybrať si správny názov e-shopu.