Štefan Chochláč je CEO spoločností Blue Winston. Tá je kľúčovým Google Channel Partnerom a zároveň ponúka nástroj na automatizáciu produktových textov v rámci vyhľadávania. Štefan v rozhovore priblíži akým spôsobom možno ušetriť až 20% z ceny kliknutia cez Google Shopping. Slúži na to mimoriadne zaujímavý CSS program, ktorý ušetrí inzerentom nielen finančné prostriedky, ale má aj ďalšie výhody. Viac sa dozviete v rozhovore.
V rozhovore sa dozviete:
- 00:36 Čo je vlastne CSS (Comparison Shopping Service) program?
- 02:06 Ide o porovnávač cien tovaru?
- 02:37 Aké služby poskytuje Blue Winston ako CSS partner?
- 03:25 Platia klienti poskytovateľovi CSS alebo si službu účtujú v rámci svojho Google účtu?
- 05:37 Existuje nejaké obmedzenie napríklad na denný rozpočet?
- 06:40 Sú na Slovensku ešte ďalší CSS partneri?
- 08:01 Je program CSS spoplatnený?
- 09:10 Čo z toho všetkého získava poskytovateľ CSS?
- 11:14 Primary link – čo to je?
- 13:10 Čo ak klient nemôže/nechce poskytnúť svoj primary link?
- 15:43 Akým spôsobom naštartovať spoluprácu s CSS partnerom?
- 18:09 Čo ak sa klient z nejakých príčin rozhodne, že so službou nie je spokojný?
- 19:22 Zhrnutie na záver. Hlavné výhody a odporúčania.