Miki Plichta buduje úprimnú komunikáciu značiek či jednotlivcov na sociálnej sieti LinkedIn. Využíva Inbound metodiku, vďaka ktorej zvyšuje povedomie profilov, ktoré spravuje a zároveň verí v silu rozprávania príbehov.  Ako prvý Slovák dosiahol 1000 lajkov na LinkedIn príspevku. V rozhovore sa dozviete ako využiť LinkedIn pre B2B marketing, ale aj na osobné účely.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:41 Charakteristika siete LinkedIn a prečo si na nej založiť profil?
    4:38 Prečo Miki na tejto sieti pôsobí pod prezývkou a nie skutočným menom?
    6:11 Aké sú tipy pre skutočne viditeľný profil?
    8:35 Je veľký rozdiel medzi osobným a firemný profilom?
    10:48 Aký typ obsahu odporúča Miki publikovať na firemných stránkach?
    14:30 Čo je to inbound metodika?
    16:43 Eventy na sieti LinkedIn – ako ich využiť?
    20:13 Fungujú eventy aj pre B2B firmy?
    20:39 Ako sa získavajú spojenia (kontakty)?
    21:55 Akým spôsobom dostať ľudí na svoj firemný profil?
    26:41 Ako ďalej pracovať so získanými spojeniami (kontaktmi)?
    28:34 Konkrétne tipy na záver pre dobre vyplnený profil