Filip Kuna je zakladateľ natívnej reklamnej platformy Strossle. Pomocou ktorej pomáha zlepšiť engagement užívateľov, efektívnejšie monetizovať obsah a distribuovať natívne reklamy. V rozhovore sa dozviete nielen aktuálne trendy v B2B marketingu, ale aj konkrétne tipy od Filipa pre skutočne kvalitnú case study (prípadovú štúdiu).

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:41 Ako B2B firmy riešia marketing?
  • 1:22 Aké sú aktuálne trendy marketingu v rámci B2B?
  • 2:51 Ako vytvoriť dobrú case study? A prečo je lepšia ako klasický PR článok?
  • 4:24 Aké formy môže mať B2B case study?
  • 5:19 Fungujú ešte e-booky? A ako sa dá merať ich úspešnosť?
  • 7:59 Aké kanály používať pre distribúciu case study? Napríklad média?
  • 11:35 Tipy na vyladenie case study. Kto ju má vlastne tvoriť a kto ladiť?
  • 15:23 Ako získať referencie od klientov pre vytvorenie case study?
  • 18:24 A aké sú konkrétne tipy pre vypýtanie si dobrej referencie/case study?
  • 22:37 Kde je najlepšie umiestniť referencie/case study?
  • 23:55 Skúšali niekedy v rámci Strossle využiť aj influencera?
  • 26:32 Krátke zhrnutie na záver čo robiť pre B2B marketing?