Jakub Rejnuš pôsobí ako marketingový riaditeľ a online marketingový špecialista v PeckaDesign. V agentúre sa špecializujú na tvorbu veľkých e-commerce projektov, v obore majú 20 ročnú tradíciu. Rozprávali sme sa o tom, ako funguje z jeho pohľadu SEO.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:38 čomu konkrétne sa Jakub venuje v PeckaDesign;
  • 4:33 prečo začali robiť podcasty a čím sú výnimočné;
  • 7:21 či riešia komplexné aktivity v rámci SEO alebo sa špecializujú na konkrétnu oblasť;
  • 8:50 s akými rozpočtami na SEO v PeckaDesign pracujú;
  • 10:45 ako riešia ceny za spätné odkazy pri linkbuildingu;
  • 12:07 ako delia budget klientov, na aké oblasti a aktivity míňajú najviac;
  • 13:45 aké sú kľúčové ukazovatele výkonnosti a čo konkrétne sledujú pri e-shopoch;
  • 16:13 čo je podľa Jakuba dôležité z pohľadu hodnotenia vyhľadávačov, je to skôr obsah alebo linkbuilding? Je potrebné riešiť technické parametre?
  • 18:37 či je vhodnejšie ak si niektoré aktivity v rámci SEO robí klient sám, resp. niečo čo by klient mal robiť;
  • 21:24 či je bežné robiť rozhovory a články s ľuďmi, ktorí majú priamy prístup k produktom/službám;
  • 25:21 či pri optimalizácii pozícií uprednostňujú výkonnostné kampane alebo organic traffic;
  • 27:25 či bude mať podľa Jakuba organický traffic kvôli algoritmom stále menší priestor.