Ľubomír Štulajter je spoluzakladateľom agentúry Vivantina, v ktorej pôsobí ako performance manager. Má viac ako 7ročné skúsenosti s online a performance marketingom. Rozprávali sme sa o tom, ako a prečo správne nastaviť reporting. Pre e-shopy sú správne spracované a zrozumiteľné reporty sú veľmi dôležité, najmä ak chcú spolupracovať s agentúrou alebo s freelancerom. Vďaka ním vedia, akým spôsobom ich kampane fungujú a či všetko funguje tak, ako má.
V rozhovore sa dozviete:
0:51 čo je reporting a prečo je dôležité mať ho správne nastavený;
3:55 koľko percent z ich biznisu robia e-shopy, na aké metriky sa najviac sústreďujú;
8:02 ako si nastaviť reporting, ak e-shop spolupracuje s viacerými špecializovanými agentúrami;
11:01 čo má klient robiť, ak má pocit, že nedostáva od agentúry také výsledky ako očakával;
14:01 ako sa dnes robia reporty;
17:50 aké chyby robia agentúry a freelanceri v reportoch, ako ich môže klient odhaliť;
20:30 čo je najväčšia chyba v reportingu pri ecommerce projektoch.