Braňo Macko je zakladateľom a kreatívnym riaditeľom contentovej agentúry Ponyhouse. Okrem toho je aj vášnivý zberateľ tenisiek 😉 Rozprávali sme sa o budovaní reputácie v online prostredí. Ako komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom online médií, najmä na sociálnych sieťach, ak sa má značka chronický alebo akútny problém. Rozobrali sme konkrétne prípady jeho klientov, ako je napríklad Sedita. 

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:45 s čím sa naňho klienti obracajú, aké mávajú problémy s reputáciou;
  • 5:00 aké riešenia klientom navrhujú;
  • 11:50 ako ich riešenie zobral klient, ako vyzeral proces zmeny v komunikácii;
  • 19:23 aká je ich úloha v diskusii, ako zástupca klienta;
  • 22:30 ako riešia akútne problémy, akým spôsobom komunikujú v takýchto prípadoch;
  • 26:24 zhrnutie, aké kroky podniknúť pri chronických aj akútnych problémoch v komunikácii so zákazníkmi.