Juraj Králik je zakladateľom slovenskej značky Zajo, ktorá vyrába outdoorové oblečenie a doplnky. Od založenia značky v 90.tych rokoch, prešli kus cesty a dnes si ich produkty môžu zákazníci objednať vo vyše 17 krajinách sveta. Za ich snahu a úspechy tento rok získali aj prestížne ecommerce ocenenie MastersGate Awards v kategórii “E-shop s najväčším investičným potenciálom”. Rozprávali sme sa o ich začiatkoch aj plánoch do budúcnosti.
V rozhovore sa dozviete:
0:50 ako a kedy začal s výrobou, kedy sa z biznisu z detskej izby stal úspešný e-shop;
2:44 kedy sa rozhodli expandovať do zahraničia, ako tam získavali nových zákazníkov a partnerov, v ktorých krajinách momentálne predávajú svoje výrobky;
6:49 prečo sa rozhodli urobiť jednotný e-shop s rôznymi jazykovými mutáciami, kto im spravuje weby, kto má na starosti obsahový aj výkonnostný marketing;
9:10 aké špecifiká vypozorovali v rôznych krajinách, čo funguje na zákazníkov, s akými problémami sa stretávajú, kde majú zákaznícku podporu;
14:12 či spolupracujú s influencermi a či v zahraničí používajú aj offline reklamu;
16:41 kde sa produkty Zajo vyrábajú;
18:46 aké sú ich plány do budúcnosti, kde budú otvárať nové predajne, čím sa odlišujú od konkurencie.