Libor pracuje ako Campaign Strategist v agentúre Invelity, ktorá je jedna z mála Heureka partnerov a certifikovaná agentúra pre nástroj Mergado. Pre klientov rieši marketing komplexne, vyhodnocuje prínos každého jedného média z pohľadu stratégie. Rozprávali sme sa o produktových vyhľadávačoch a cenových porovnávačoch. Dozviete sa, ako pracujú a prečo je výhodné sa do nich s e-shopom zapojiť.
V rozhovore sa dozviete:
1:09 ako pracujú cenové porovnávače, ako funguje Heureka, aké má funkcionality a ako môže pomôcť e-shopom;
4:27 ako sa e-shop môže dostať na prvé priečky v Heureke, ako fungujú produktové karty;
7:00 aké má skúsenosti zo zahraničných trhov, čo zákazníci hľadajú v jednotlivých krajinách, ktorú krajinu by odporučil na expandáciu, aké cenové porovnávače fungujú v zahraničí;
11:32 prečo na Slovensku fungujú produktové vyhľadávače ako Glami alebo Favi, ako sa do nich e-shop dostane, ako s nimi musí pracovať a čo je nevýhodou týchto nástrojov;
15:50 aké vychytávky má Mergado, v čom môže pomôcť e-shopu;
17:28 ako sú nastavené ceny za preklik v produktových vyhľadávačoch;
19:47 ako je to v segmente fashion, ako vidí vstup About You na Slovensko;
23:06 akým spôsobom sa e-shop môže dostať vyššie v produktovom vyhľadávači;
26:20 pre aký typ produktov je Heureka vhodná, ako sa dá podporiť konkrétny produkt;
27:53 čo musí mať e-shop, aby bol úspešný vo vyhľadávačoch a porovnávačoch.