Braňo Polák je už 15 rokov v Starmedii, aktuálne je na pozícii riaditeľa. So svojim data science tímom vydal zaujímavú štúdiu o kampani About You. Rozprávali sme sa o tom čo a ako pri tejto kampani fungovalo, čo priniesla trhu, čo bolo dobré a čo zlé. 

 

V rozhovore sa dozviete:

00:43 Aký bol  podľa neho launch kampane About You. Boli to len vyhodené peniaze alebo boli investované dobre?

3:34 Aký dopad mala kampaň na trh influencerov. Komu mohla uškodiť?

6:25 Na čo prišli pri analýze interakcií followerov. Koľko percent negatívneho sentimentu na sociálnych sieťach s kampaňou dosiahli?

9:22 či si myslí, že na Slovenskom trhu touto kampaňou niečo testovali,

10:36 čo by poradil About You, keby riešil ich kampaň ako agentúra. Koľko asi stála celá kampaň?

15:26 Ktorý komunikačný kanál pri kampani podcenili;

17:56 Prečo vlastne vznikol jeho data science tím a prečo analyzovali kampaň About You;

20:50 či si myslí, že keď bude About You launchovať ďalšiu kampaň rovnakým spôsobom.