Peter Švaral prevádzkuje Fitshaker. Je to služba, ktorá pomáha ženám zdravo sa stravovať a cvičiť v pohodlí domova. Majú aj vlastné produkty, knižky, diáre a pod. Bavili sme sa o tom ako ich služba funguje, aké majú náklady, čo im robí problémy, ako funguje ich marketing a na čom zarábajú.
V rozhovore sa dozviete:
0:55 či jeho firma funguje autonómne a môže odísť na dovolenku bez toho aby musel zapnúť počitač, koľko ľudí je uňho v tíme;
4:00 ako nahrávajú videá, čo im priniesla spolupráca so Zorou Czoborovou, akých ďalších influencerov zapojili do projektu;
6:18 prečo si vybrali WordPress ako platformu a s akými technickými problémami sa stretli, na akom hostingu a serveroch momentálne fungujú;
11:00 čo robí gro príjmov jeho firmy, nad akými produktami uvažuje do budúcnosti;
15:00 akú majú stratégiu distribúcie kníh;
17:40 aký marketingový kanál im najlepšie funguje na zháňanie predplatiteľov, ako si rozdeľujú rozpočet;
19:46 či sa im zvyšuje direct a povedomie o značke
20:44 čo im funguje na konvertovanie neplatiaceho zákazníka na platiaceho;
22:37 čo sa stalo, keď sa im pokazila platobná brána;
25:35 koľko percent z ich platiacich zákazníkov tvoria Česi;
27:13 prečo vlastne začali robiť celý tento projekt.