Mira Jaroša možno poznáte už z prvej Slovenskej Superstar, kde sa dostal do finálovej desiatky. Ak máte deti, tak ste už určite nejeden krát počuli jeho pesničky. Spievaniu sa venuje už od malička a jeho súčastná tvorba pre deti má veľký úspech. Rozprávali sme sa sním o tom akým spôsobom funguje jeho biznis, streaming na youtube, ako, kde a koľko zarába. Okrem iného sa dozviete aj ako sa dostal k tvorbe pre deti, čo ho na tejto tvorbe najviac baví a akým spôsobom hľadá sponzorov pre svoje videoklipy.
V rozhovore sa dozviete:
1:03 kedy začínal s profesionálnou tvorbou hudby;
2:43 ako sa vyvíja počúvanosť jeho hudby online, aké percentuálne zastúpenie v jeho príjmoch má práve streamovaná hudba;
4:06 ako funguje zarábanie na videách na Youtube, aký typ videí mu zarába najviac;
6:21 ako rieši povoľovanie reklamy vo svojich videách;
7:27 aký bol jeho pôvodný biznis plán, ako sa dostal k detskej tvorbe a čo mu detská tvorba priniesla;
10:40 koľko ľudí má vo svojom tíme;
12:13 akým spôsobom zakomponováva product placement do svojich videoklipov, či hľadá sponzorov aktívne alebo oni oslovujú jeho, akým spôsobom si sponzorov vyberá;
18:18 ako plánujú točenie videoklipov počas roka, akú majú stratégiu;
20:17 či rozmýšľal, že začne robiť obsah na sociálne siete pre mladšie cieľové skupiny, ako je napr. Tik Tok, aká je veková hranica jeho cieľovej skupiny;
22:21 ako a v akom meradle pracujú s merchom;
24:25 kam si myslí, že bude smerovať trend počúvania hudby, ako bude rásť podiel onlinu.