V ďalšom rozhovore s Ferom Volárom sa budeme rozprávať o jeho práci. Fero sa venuje B2B salesu vo Websupporte. V biznise robí už 6 rokov a posledné 3 roky má na starosti produktový tím.  

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:45 podľa čoho určujú, krorý klient je zaujímavý pre ich B2B oddelenie;
  • 3:42 koľko obchodníkov má pod sebou a ako funguje jeho oddelenie;
  • 5:37 akým spôsobom majú nastavené odmeňovanie pre obchodníkov;
  • 10:37 akým spôsobom vyriešili onboarding nového „huntera“, ako funguje ich obchodovanie s potenciálnym klientom;
  • 12:36 či má zmysel klasický marketing pre ich B2B biznis;
  • 15:45 s akými eventami, ako napríklad Expo, majú v rámci prezentácie svojich služieb najlepšie skúsenosti;
  • 17:33 kto je ich konkurencia;
  • 20:35 akú vedia ponúknuť alternatívu napríklad oproti Wedosu a čo je ich hlavná konkurenčná výhoda.