Júlia Micháleková má skúsenosti s nastavovaním firemnej kultúry v menšej firme. Keďže ju táto téma zaujímala, iniciovala jej definovanie vo Visibility. Neskôr si vyskúšala, ako funguje firemná kultúra vo veľkej korporácii – v Tatra banke. Rozprávali sme sa o tom, ako by sa z jej pohľadu mala firemná kultúra komunikovať do vnútra firmy a akým spôsobom by sa mala nastavovať.

V rozhovore sa dozviete:

0:50 či je riešenie firemnej kultúry vhodné pre každú firmu,

3:50 či sú pravidlá firemnej kultúry rozdielne pri malej firme a veľkej korporácii,

6:10 kto má riešiť firemnú kultúru a akú úlohu by pri nej mali zohrávať manažéri,

10:20 kto vymyslel firemnú kultúru vo Visibility,

11:37 či môže zaviesť firemnú kultúru aj človek zvonku alebo musí byť vo firme dlhšiu dobu,

15:00 ako sa vo Visibility aplikuje firemná kultúra v praxi,

17:40 či sa dá firemná kultúra vyjadriť číselne, ako rozpoznať, kde sú chyby a kedy sú potrebné zmeny,

19.32 či je dôležité riešiť firemnú kultúru už pri nábore alebo sa týka skôr existujúcich zamestnancov,

21:31či je firemná kultúra vec rutiny alebo dlhodobých cieľov,

22:30 či po zadefinovaní firemnej kultúry pozorovala vo Visibility aj negatívne zmeny,

24:18 ako by odporúčala začať pri definovaní kultúry pri malej a strednej firme a kto by ju mal zavádzať.