Už počas výšky začínal prácou v agentúrach, ale veľmi rýchlo sa vydal vlastnou cestou ako freelancer. Pozvanie na rozhovor prijal Michal Stín – odborník na PPC reklamy v Google AdWords či na Facebooku, certifikovaný google tréner a spoluzakladateľ úspešného projektu Truniversity.
Mišo nám vysvetlí ako a prečo prešiel od práce pre agentúry na freelancera, a na čom všetkom už pracoval. Vyjasníme si, čo všetko vlastne PPC (pay per click) v súčasnom ponímaní zahŕňa a prečo je dôležité sa o tom s klientom porozprávať. Pozrieme sa na to, ako môže vyzerať PPC projekt v rámci ecommercu, pričom nám ako príklad poslúži Mišova zatiaľ najväčšia skúsenosť v tejto oblasti – práca pre značku s cyklistickým oblečením Isadore Apparel. A ak si rozhovor vypočujete celý, na záver vás čaká Mišova „PPC rada“ pre malý ecommerce project.