Hosť podcastu:
marketingový riaditeľ vydavateľstva IKAR Michal Synak
Rozprávame sa o knižnom marketingu najväčšieho vydavateľstva na Slovensku.
Printová reklama, online promo, televízia a rádiá, outdoorová reklama, sociálne siete.
Fungujú ešte booktrailery, čitateľské recenzie a referencie známych ľudí?
Ako sa robí marketingová kampaň na knihu? Rozhoduje žáner?
Vedia slovenskí spisovatelia robiť marketing sami sebe? Pomáhajú návštevy zahraničných autorov predaju kníh?
Aj otázky vás, našich poslucháčov.
3 knižné tipy:
– skutočný príbeh Cilkina cesta
– severský triler Krvavý boľševník
– Zázraky prírody pre deti
Tip na nový psychotriler – predstaví ho sama americká autorka, pozdraví aj slovenských čitateľov.
Rebríček TOP 3 najpredávanejší autori vydavateľstva Ikar za 30 rokov existencie.
Viac knižných tipov moderátora na jeho Instagrame.