V druhej časti rozhovoru s freelancerom Andrejom Pekárikom, e-mail marketingovým špecialistom, sme sa rozprávali o newsletteroch ako takých a práci s e-mailingovými nástrojmi. Dozviete sa aj to, či by ste práve vy mali vo svojom e-shope túto oblasť hrotiť alebo nie.

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:52 Aký je rozdiel medzi odoslaním e-mailu a newsletterovým nástrojom?
  • 03:53 Ako si vybrať správny e-mailingový nástroj?
  • 07:46 Ako sú e-mailingové nástroje spoplatnené?
  • 09:50 Čo by mal takýto nástroj zvládnuť?
  • 14:04 Akým spôsobom sa tvorí newsletter pre bežných zákazníkov?
  • 16:22 Má význam pravidelný týždenný e-mailing?
  • 18:57 Podľa čoho si vybrať softvér na newslettre?
  • 24:28 Čo je pri implementácii prvý krok po importovaní databázy?
  • 30:56 Aké jednoduché rady o e-mailingu Andrej môže prezradiť?
  • 32:15 Čo treba zvážiť pri skladbe contentu pre newsletter?
  • 38:25 Oplatí sa e-mailing „dramatizovať“ aj menším všeobecným e-shopom?
  • 40:54 Záver