Komunikácia je základným kameňom všetkých vzťahov – aj v rodinných firmách na Slovensku. Ak máte rodinnú firmu, ktorých je na Slovensku veľmi veľa, mali by ste zbystriť pozornosť.
Vieme sa rozprávať tak, aby sme si rozumeli? Dokážeme počúvať a skutočne porozumieť? Účinnou cestou je partnerská komunikácia s rešpektom. Táto veľká téma rezonovala aj na 3. ročníku medzinárodného kongresu rodinných firiem „z generácie na generáciu“, ktorú pripravil Inštitút Rodinného Businessu.
Dnes sa dozviete nielen zaujímavosti z kongresu, ale aj praktické rady, ako pracovať na zlepšení svojej komunikácie – vo firme i v rodine.
Našou hostkou bola Mgr. Erika Matwij – zakladateľka a prezidentka Inštitútu Rodinného Businessu na Slovensku, expertka na stratégiu a riadenie v rodinných firmách na Slovensku.
- Prečo v súčasnosti rezonuje téma komunikácie?
- O čom rozprávala na kongrese Patrizia Gucci – prapravučka zakladateľa slávneho módneho impéria?
- Akým gestom prekvapil Stefan Hipp – člen predstavenstva a vnuk zakladateľa rodinnej firmy HiPP?
- V čom je inšpiratívna česká rodinná firma a manželia Grundovci?
- prelomová kniha pre rodinné podnikanie „Generačná výmena – krok za krokom“.
- Ak chceme, aby sme si v pracovných aj osobných vzťahoch viac rozumeli, musíme začať od seba. Ako na to a ktoré malé i veľké kroky môžeme denne aplikovať do praxe?
Sme Poradca podnikateľa – pomáhame a inšpirujeme podnikateľov, už viac ako 30 rokov.
www.pp.sk