Prečo je kritika nevyhnutná a podstatná? Čo prezrádza spätná väzba? Ako súvisí kritika a spätná väzba s cestou zákazníka? 

 

Epizóda ponúka zamyslenie nad vplyvom kritiky a spätnej väzby na zákaznícku skúsenosť. Mať spokojného zákazníka je najviac.

 

🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel na https://www.marketingovykanal.sk/#formular 

Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i hybridná a modulová služba, ktorá sprevádza podnikateľov procesom mapovania a dizajnovania cesty zákazníka.

 

💬 Počas 45 min. konzultácie sa porozprávame o ceste zákazníka (cjm) a možnostiach zlepšovania zákazníckej skúsenosti (cx,ux,px). Termín a čas si môžete vybrať na https://calendly.com/lukas-franko/ 

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Ďalšie info na webe https://www.marketingovykanal.sk 

 

VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

 

SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Úvod

1:51 O kritike

13:21 Prerámovanie

14:34 Výzva 54/45/22

14:47 Prvý krok

15:09 Ďalšie kroky

 

#podcast #marketingovykanal #kritika #spatnavazba #referencie #zakaznickypixel #cestazakaznika #zakaznickaskusenost #spokojnyzakaznik #customerexperience #customerjourney #cx #ux #cjm

Podcast Marketingový Kanál: Naučte sa prijať kritiku | Zákaznícky Pixel | ep.54 – https://youtu.be/mw0sRCAh8D4