Dominik Sumbal je zakladateľom jednej z najznámejších bratislavských burgrární, Estévéčka, ktorú nájde v Mlynskej doline. Vo svojich najlepších časoch investovali do Facebook reklamy 5-6 tisíc mesačne s 5-násobnou návratnosťou. S Dominikom sme sa porozprávali o tom, aké návyky si do podnikania priniesol z práce v McDonalde, ako si v istom momente uletel a nezvládol udržať kvalitu svojich podnikov, ale aj o najlepších časoch Estévéčky. Veľmi zaujímavo sme sa dostali aj k téme influencerského sveta na Slovensku, ktorý nás oboch zaujíma a celkom výdatne sme sa porozprávali aj o podcastoch.
Shownotes: https://tonydubravec.com/dominik-sumbal-estevecka-rozhovor/
Blog: www.tonydubravec.com
Instagram: https://www.instagram.com/tonydubravec , https://www.instagram.com/d_o_n_c_o/
LinkedIn: www.linkedin.com/in/tonydubravec